Regulamin Sklepu Internetowego Kawo-Mania.pl
§1. Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy Kawo-Mania.pl działa pod adresem: https://www.kawo-mania.pl, prowadzony przez:
F.C.C.R Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Willowa 8/10/28, 00-790 Warszawa,
wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0001166842,
NIP: 5214113170, REGON: 541427685,
zwaną dalej „Sprzedawcą” lub „Administratorem”. -
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez adres e-mail: kontakt@kawo-mania.pl.
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, dostaw, reklamacji oraz zasady przetwarzania danych osobowych.
-
Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w sklepie.
§2. Składanie zamówień i konto klienta
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę.
-
Rejestracja konta klienta jest dobrowolna. Umożliwia ona śledzenie zamówień oraz zapisywanie danych do kolejnych zakupów.
-
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych i adresowych.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
§3. Ceny, płatności i faktury
-
Wszystkie ceny w sklepie są podawane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
-
Klient może dokonać płatności za zamówienie w jeden z następujących sposobów:
-
poprzez system płatności PayU,
-
kartą płatniczą,
-
BLIK,
-
przelewem tradycyjnym,
-
przy odbiorze (płatność za pobraniem).
-
-
Dowodem zakupu jest faktura VAT lub paragon elektroniczny.
§4. Dostawa
-
Dostawy realizowane są na terenie Polski oraz do krajów Unii Europejskiej.
-
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem współpracujących operatorów logistycznych (m.in. InPost, DPD, DHL, Poczta Polska).
-
Koszty dostawy są podawane przy składaniu zamówienia.
-
Termin dostawy wynosi zwykle od 1 do 7 dni roboczych, w zależności od kraju dostawy i dostępności towaru.
§5. Reklamacje i zwroty
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, niezgodnego z opisem lub posiadającego wadę fizyczną.
-
Reklamację można zgłaszać e-mailowo na adres: kontakt@kawo-mania.pl, dołączając opis wady oraz zdjęcia produktu.
-
W przypadku uszkodzenia opakowania w transporcie klient powinien sporządzić protokół szkody z kurierem.
-
Zwrot towaru jest możliwy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
-
Zwrot dotyczy wyłącznie produktów w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, chyba że towar został uszkodzony w momencie dostawy.
-
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
§6. Odstąpienie od umowy przez konsumenta
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać informację o decyzji na adres e-mail: kontakt@kawo-mania.pl.
-
Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu odesłanego produktu.
-
Koszty zwrotu przesyłki ponosi klient, chyba że odstąpienie wynika z błędu lub wady produktu.
§7. Dane osobowe i RODO
-
Administratorem danych osobowych jest F.C.C.R Sp. z o.o., ul. Willowa 8/10/28, 00-790 Warszawa.
-
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
-
Dane klientów przetwarzane są w celu:
-
realizacji zamówienia,
-
obsługi konta klienta,
-
wystawienia faktur,
-
marketingu własnych produktów (jeśli klient wyraził zgodę).
-
-
Dane mogą być przekazywane partnerom współpracującym ze sklepem w zakresie realizacji dostawy i płatności (np. PayU, firmy kurierskie).
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz przenoszenia.
-
Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
§8. Polityka cookies i analityka
-
Sklep korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, analizy ruchu i działań marketingowych.
-
Na stronie wykorzystywane są narzędzia analityczne i marketingowe, takie jak:
-
Google Analytics,
-
Meta (Facebook) Pixel.
-
-
Pliki cookies mogą być usuwane lub blokowane w ustawieniach przeglądarki, jednak może to ograniczyć funkcjonalność strony.
-
Dane zbierane za pomocą cookies nie służą do identyfikacji użytkowników, lecz do celów statystycznych i reklamowych.
§9. Postanowienia końcowe
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zamówienia złożone przed zmianą realizowane są na zasadach dotychczasowych.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
-
Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z zastrzeżeniem przepisów dotyczących konsumentów.