top of page

Regulamin Sklepu Internetowego Kawo-Mania.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Kawo-Mania.pl działa pod adresem: https://www.kawo-mania.pl, prowadzony przez:
    F.C.C.R Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Willowa 8/10/28, 00-790 Warszawa,
    wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0001166842,
    NIP: 5214113170, REGON: 541427685,
    zwaną dalej „Sprzedawcą” lub „Administratorem”.

  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez adres e-mail: kontakt@kawo-mania.pl.

  3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, dostaw, reklamacji oraz zasady przetwarzania danych osobowych.

  4. Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w sklepie.

§2. Składanie zamówień i konto klienta

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę.

  2. Rejestracja konta klienta jest dobrowolna. Umożliwia ona śledzenie zamówień oraz zapisywanie danych do kolejnych zakupów.

  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych i adresowych.

  4. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej.

§3. Ceny, płatności i faktury

  1. Wszystkie ceny w sklepie są podawane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

  2. Klient może dokonać płatności za zamówienie w jeden z następujących sposobów:

    • poprzez system płatności PayU,

    • kartą płatniczą,

    • BLIK,

    • przelewem tradycyjnym,

    • przy odbiorze (płatność za pobraniem).

  3. Dowodem zakupu jest faktura VAT lub paragon elektroniczny.

§4. Dostawa

  1. Dostawy realizowane są na terenie Polski oraz do krajów Unii Europejskiej.

  2. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem współpracujących operatorów logistycznych (m.in. InPost, DPD, DHL, Poczta Polska).

  3. Koszty dostawy są podawane przy składaniu zamówienia.

  4. Termin dostawy wynosi zwykle od 1 do 7 dni roboczych, w zależności od kraju dostawy i dostępności towaru.

§5. Reklamacje i zwroty

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, niezgodnego z opisem lub posiadającego wadę fizyczną.

  2. Reklamację można zgłaszać e-mailowo na adres: kontakt@kawo-mania.pl, dołączając opis wady oraz zdjęcia produktu.

  3. W przypadku uszkodzenia opakowania w transporcie klient powinien sporządzić protokół szkody z kurierem.

  4. Zwrot towaru jest możliwy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

  5. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, chyba że towar został uszkodzony w momencie dostawy.

  6. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

§6. Odstąpienie od umowy przez konsumenta

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać informację o decyzji na adres e-mail: kontakt@kawo-mania.pl.

  3. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu odesłanego produktu.

  4. Koszty zwrotu przesyłki ponosi klient, chyba że odstąpienie wynika z błędu lub wady produktu.

§7. Dane osobowe i RODO

  1. Administratorem danych osobowych jest F.C.C.R Sp. z o.o., ul. Willowa 8/10/28, 00-790 Warszawa.

  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

  3. Dane klientów przetwarzane są w celu:

    • realizacji zamówienia,

    • obsługi konta klienta,

    • wystawienia faktur,

    • marketingu własnych produktów (jeśli klient wyraził zgodę).

  4. Dane mogą być przekazywane partnerom współpracującym ze sklepem w zakresie realizacji dostawy i płatności (np. PayU, firmy kurierskie).

  5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz przenoszenia.

  6. Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

§8. Polityka cookies i analityka

  1. Sklep korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, analizy ruchu i działań marketingowych.

  2. Na stronie wykorzystywane są narzędzia analityczne i marketingowe, takie jak:

    • Google Analytics,

    • Meta (Facebook) Pixel.

  3. Pliki cookies mogą być usuwane lub blokowane w ustawieniach przeglądarki, jednak może to ograniczyć funkcjonalność strony.

  4. Dane zbierane za pomocą cookies nie służą do identyfikacji użytkowników, lecz do celów statystycznych i reklamowych.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zamówienia złożone przed zmianą realizowane są na zasadach dotychczasowych.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

  4. Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z zastrzeżeniem przepisów dotyczących konsumentów.

bottom of page